2010. június 3., csütörtök

Nyári trendek

Töretlenül reménykedem benne, hogy most már egyszer csak szétoszlanak a felhők, előbújik a nap és igazi nyár lesz, így nem árt egy rövid körkép a - remélhetőleg - legforróbb évszak trendjeiről.
A fesztiválos és etnos cuccokról már volt szó, most jöjjön a többi!

1. Szafari
Ez és a következő tengerész stílus is örök visszatérő. Én személy szerint eddig nem rajongtam a szafariért, de nemrég megláttam egy viágosbarna, lenvászon ingruhát, ami nagyon tetszik. Elképzeltem hozzá egy leggingst, sarut, így már nem lehetett otthagyni:) (ja igen, az örök vásárlási tipp, hogy ne legyen tele a szekrény felesleges göncökkel: legyen otthon a gardróbodban legalább két dolog, amivel párosítani tudod!)Szerencsére az új szerzemény Mr.M-nek is nagyon tetszett, így dupla öröm volt:)



2. Tengerész
A tengerész őrület már tavasszal elkezdődött, nyáron pedig tovább folytatódik. A korábbi bejegyzésekben már írtam, hogy nagy kedvencem, így ebből az összeállításból sem maradhatott ki. Minden árkategóriában beszerezhető, az üzletek tele vannak vele,legyen az Chanel, Gant, Mango vagy F&F.



3. City
Ez a sítlus leginkább a városi amazokhoz állhat közel. Egyszerű szabásvonal, pasztell színek, finom elegancia jellemzi. Lehet igazán nőies vagy sportos, árad belőle a kifinomultság. Tetszik!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails