2010. június 8., kedd

Ha én lennék Scarlett Johansson stylist-ja

Remek szórakozást találtam magamnak, ugyanis eljátszottam a gondolattal, mi lenne, ha következő partijára én öltöztethetném Scarlett Johansson-t. A dolog nagyon megtetszett, úgyhogy úgy tervezem ennek lesz folytatása, és mindig másik sztár kerül majd virtuális próbafülkémbe. És, hogy ebből az olvasónak mi a jó? Nos, ha valaki felismeri, hogy jéé nekem is darázsderekam,kis mellem, nagy mellem, vastag combom, rövid lábam, kis fenekem, nagy fenekem, szőke hajam, barna hajam, világos bőröm, stb, stb van, remélem ötletet merít az öltözködéshez vagy legalább álmodozhat kicsit, mit venne fel saját Oscar gáláján:)

Elsőként akkor jöjjön Scarlett...

Néhány fotó róla:








Scarlett fantasztikus,nőies idomokkal rendelkezik, bár a botsáska trend követői sokszor cikizték. Szerintem épp ez az az úgynevezett ideális homokóra forma, amire minden nő törekszik, ami hihetetlenül nőies, szexi, tetszik a férfiaknak is és emellett egészséges. Amire az összeállításnál figyeltem, hogy ezt a ruhákkal is kiemeljem. Tehát, legyen hangsúlyos a derék, a feslőtest, ehhez remek választás egy különleges öv vagy egy szép dekoltázs. A hosszú ruha asszimetrikus vonalai vonzzák a tekintetet, optikailag karcsúsítanak. A koktélruha színe pedig remekül passzol Scarlett szőke hajához, világos bőréhez. Ami a táskaválasztást illeti: szerettem volna valami kontrasztot belevinni, hogy ne keltsen unalmas és mesterkélt hatást az outfit. A cipőt sem passzintottam hozzá. Ha valaki az abszolút klasszikus, visszafogott stílus megszállottja, válasszon a régi szabálynak megfelelően azonos színű cipőt, de manapság ez a szabály már áthágható. A fülbevaló viszont mindkét szettnél jól illik a táskához, így mégis valamiféle összeszedettséget sugall. Nyakláncot sem választottam, inkább érvényesüljenek a gyönyörű ruhák és viselője...



Végül pedig egy példa arra, mennyire elronthatja valaki ezeket a természetes adottságokat egy rosszul megválasztott fazonnal. Túl bő, A vonalú felsők ilyen alakkal kerülendők!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails