2011. május 18., szerda

Szombat: Follow Me!

Szombaton kerül megrendezésre a Street Fashion Budapest szervezésében az első rendhagyó street style divatbemutató a Gödörben. A történet még jó néhány hónapja kezdődött, amikor a Kiscelli Múzeummal együttműködve bárki feltölthetett magáról street style fotókat a streetfashionbudapest weboldalára.

A népszerű kezdeményezés divatbemutatóvá nőtte ki magát és ki tudja, mit tartogat még a jövő?!




Én egyelőre a szombatra készülök lázasan, hiszen engem is felkértek "modellnek", amit persze örömmel vállaltam.

Eszembe jut a Sex And The City egyik epizódja, mikor Carrie kap hasonló felkérést, próbálgatja a szebbnél szebb Dolce&Gabbana ruhákat, majd végül szinte egy szál bugyiban küldik a kifutóra és az extra magassarkú cipő ezúttal kifog rajta...



Nem mintha Carrie Bradshaw-hoz akarnám hasonlítani magam, hisz egyrészt nincs olyan jó lábam:) és nem Dolce ruhában leszek (de azért szép lesz és egyedi:) ) de megfogadtam, nem most fogok elkezdeni 15 centis sarkakon tipegni... Egyrészt azért, hogy elkerüljem a fent említett jelenetet, másrészt azért, mert azt gondolom ez a divatshow pont arról kell, hogy szóljon, hogy mindenki ÖNMAGÁT mutassa meg. Lehet az tornacipős, sarus, tűsarkas vagy platform, csak akkor járhatsz biztos lábakon, ha önmagad adod. Én kiegyeztem egy ötcentis szandállal, amit szombatig próbálok betörni:)
Az outfit többi része egyelőre maradjon meglepetés;) remélem tetszeni fog(ok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails