2011. május 1., vasárnap

Hétvége a divat jegyében

Pénteken az egyik szemem sírt, mivel a mindenki által már nagyon várt királyi esküvőt nem követhettem nyomon élőben. Kate - vagyis Catherine - Alexander McQueen ruhája egyszerű, visszafogott volt, de nagyon szép. Körülbelül erre is számítottam a protokollt és hagyományt oly szigorúan tartó királyi családtól, még akkor is, ha a divatházra inkább az extravagáns, meghökkentő ruhák jellemzőek.



A másik szemem viszont nagyon is nevetett, mivel távollétem oka készülődés volt a Budapest Essential Looks-ra, ahol Makány Márta backstage csapatában működtem közre.
A pénteki napot még a báthory utcai szalonban töltöttük, ahol Bognár Hajnalka stylist irányításával rendeztük össze Márta kollekcióját, hogy a másnapi bemutatón minden zökkenőmentesen menjen.

Szombat reggel aztán folytattuk a rukák sorba rendezésével és becsomagolásával, majd a főpróba következett, már a helyszínen: az Eiffel téren felállított divatsátorban.









Egy rövid pihenőt és átöltözést követően már ismét a helyszínen voltam, és fél hatkor sorban megkezdődtek a bemutatók: Es Tu Un Ange, Léber Barbara, Konsánszky Dóra, Artista, Makány Márta és Max Mara.
Talán van bennem némi elfogultság is, de Márta kollekciója tetszett a legjobban, mert rendkívül sokrétű és színes volt (szó szerint és átvitt értelemben egyaránt:) ) Ezekből a ruhákból többféle stílusú, korú és alkatú nő választhat, ami mégis összeköti őket, hogy igazi, nagybetűs NŐK, akik kifinomultak ugyanakkor extravagánsak, szexik, vidámak és nyitottak a világra.
A 63 bemutatott outfitből nehéz volt a választás, hogy melyeket posztoljam, végül a következők mellett döntöttem:













További képek: www.fashiontime.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails