2011. szeptember 4., vasárnap

SJP újra a mozivásznon

A Szex és New York-ban ismertem meg és lett nagy kedvencem Sarah Jessica Parker. Lehet mondani, hogy egysíkú, hogy túl sok bőrt akartak lehúzni a szingli négyes sztorijáról, nem kellett volna a film, stb, stb...
Azt azonban senki sem vitathatja, hogy kultikus sorozat volt, SJP pedig igazi divatikonná nőtte ki magát - emellett nekem személyesen mind a sorozat, mind a színésznő imádatom örök tárgya.

Így aztán nagyon örültem, mikor tegnap a Westendben láttam a mozielőzetest az ő főszereplésével a Csak tudnám, hogy csinálja ( I don't know how she does it) karrierista anyukájaként. Szerintem Sarah tökéletes választás volt a szerepre, hiszen ki is személyesíthetné meg jobban a trendi, munkamániás, mégis a családi boldogságot kereső, tökéletességre törekvő nőt?! Ismét egy olyan téma, amivel nők milliói tudnak azonosulni - talán éppen azok, akik a Szex és New York-on nőttek fel és a pasikeresés után új élethelyzet új problémáival küszködnek.

Trailer:



Természetesen a Vogue is meglovagolta a témát és interjút készített Sarah mellett több befolyásos nővel, akik a karrier és a család között lavíroznak sikeresen.
Megnézheted ITT.

A sztorit és a végkifejletet nagyjából sejteni lehet, amire azonban nagyon kíváncsi vagyok az SJP ruhatára.

Ezzel nem vagyok egydül, hisz az amerikai Vogue külön editorialt szentelt a karrierista anyuka témának. Némelyik beállítás nekem túlságosan teátrális, de a ruhák egytől-egyig gyönyörűek. Bárcsak minden dolgozó mami így öltököd(het)ne!







Képek: www.fashiongonerouge.com

Szeptember 29-től keresstétek a mozikban!





2 megjegyzés:

Link Within

Related Posts with Thumbnails