2011. június 4., szombat

Top 10 nyári kiegészítő

A nyári ruhatár után összeállítottam top 10-es listám a kiegészítőkről, amiket az elkövetkező 3 hónapban biztosan viselni fogok.

1. Napszemüveg
2. Szalmakalap. Hozzám a képen látható stílus áll közelebb, de választhatsz nagy karimájú "dívásabb" fazont is
3. Arany színű saru. Elegánssá tud tenni egy farmeres szettet is, mégis kényelmes
4. Élénk színű saru, mert ez a nyár a színekről szól
5. Magassarkú szandál, mert nyáron még inkább kellenek a magas sarkak, hosszú lábak az optikai tökéletesítéshez:)
6. Nagy fonott raffia táska. Mivel én "pakolós" vagyok a nagyobb táskákat részesítem előnyben a hétköznapokon, a raffia pedig nyári hangulatot kölcsönöz
7. Élnénk színű borítéktáska nyáresti bulikra
8. Egy vékony stóla ami reggel/este melegít, napközben a naptól véd
9. Arany-bronz karperec
10. Színes, nagy nyaklánc. Én azért választanék türkizt, mert nagyon jól kihozza a barnaságot és nagyon szeretem idei kedvenc színemmel a korallal kombinálni






Hamarosan jönnek a tesztelt és megkedvelt nyári beauty cuccok is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails