2011. június 18., szombat

Paloma Barceló cipők

Épp nyári szandálokat és cipellőket nézegettem a net-a-porter-en, és azt vettem észre,hogy a nekem tetsző lábbeliknek ugyanaz a márkája; nevezetesen Paloma Barceló. Eddig még nem hallottam róla, de persze rögtön felkeltette az érdeklődésemet.

A cipőmanufaktúrát még 1960-ban alapította Manolo Barceló (milyen népszerű a Manolo név a cipőkészítők közt...) és a céget a lányáról, Palomáról nevezte el. A márkára a mai napig jellemzőek a tradicionális anyagok és a kézi munka.

Tényleg gyönyörűek, a telitalpú szandálok közül választani sem tudnék. Nagyon tetszik egyébként ez a fazon, mert a jobb támasztásnak köszönhetően sokkal kényelmesebbek, mint a hagyományos magas sarkak.











1 megjegyzés:

  1. Nekem is az egyik kedvencem, azt az arany-fekete pántosat nézegetem egy ideje... :)

    VálaszTörlés

Link Within

Related Posts with Thumbnails