2011. június 22., szerda

Hosszú vagy rövid?

Mindig is tetszett a szép hosszú haj, én is régóta növesztem. Aztán néhány napja ráeszméltem, hogy hetek vagy talán hónapok óta, alig volt kibontva, mert melegít, be kéne szárítani, lelapul, kényelmesebb és egyszerűbb a copf stb, stb...
Aztán elkapott a "hajvágathatnék" és persze rögtön elkezdtem képek után nézni, amit vihetek a fodrásznak, hogy mi lenne a megfelelő. Érdekes egymás mellé tenni ugyanazt az arcot rövid és hosszú hajjal. Hihetetlen a különbség. Lehet, hogy újdonsült lelkesedésem az oka, de szinte mindig jobban tetszik a rövid. Eszméletlen karaktert tud adni az arcnak.
Van aki szerint ez túl fiús, de szerintem igenis tud szexi lenni egy rövid frizura. Ki is lehetne erre jobb bizonyíték, mint Marilyn Monroe...






Nektek melyik tetszik jobban?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails