2010. május 24., hétfő

Cannes 2010 - dress code: red carpet

Idén május 12-23 között rendezték meg a 63. cannes-i filmfesztivált. A filmek, rendezők, színészek és egyéb filmes guruk versenye mellett a fesztiválhoz kapcsolódó partikon, díjátadókon és gálákon a divatházak és a hírességek stylist-jai is megmérkőztek.

Az én személyes Top3 listám:

1. Jennifer Lopez Roberto Cavalliban. Első pillantásra lenyűgözött a ruha. Ez a pasztell szín hihetetlen módon kiemeli J.Lo kreolos bőrét, a ruha szabásvonala pedig tökéletes alakjához. Szerintem remek választás volt, hogy haját egyszerűen kibontva hagyta. Semmi fölösleges cicoma, az összhatás tökéletes!



A második helyet nem tudtam eldönteni, így megosztva kapja Juliette Binoche Givenchy-ban és Marion Cottilard Lefranc Ferrant kreációban. Mindkét színésznőnél az tetszett, hogy egyszerű nadrágos-overálos szettjeikben is hihetetlenül nőiesek! Valamit tudnak ezek ezek a francia nők...





A harmadik hely nálam Cate Blanchett-é, aki Alexander McQueen-t viselt. Csodálatos ruha, egy csodálatra méltó tervezőtől.





Végül pedig kiosztottam egy külön díjat is, amit Evangeline Lilly, illetve Pucci ruhája kap, amit remekül kiegészítenek a Salvatore Ferragamo cipők. Ennél a szettnél a színeknek nem tudtam ellenállni.



További ruhák:














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails