2012. május 7., hétfő

Menjünk magyarban esküvőre

Azt hiszem 2012 az esküvők éve, legalábbis az én ismeretségi körömben. Idén nyáron ugyanis több esküvőre kaptam meghívást (vagy hallottam, hogy lesz), mint az elmúlt 5 évben összesen. Ezek közül az egyik kiemelt fontosságú számomra, hiszen tanú és koszorús lány is leszek, így már jó ideje keresem a tökéletes ruhá(ka)t a nagy napra.

Azt gondolom az esküvő tökéletes alkalom arra, hogy szemezgessünk a magyar tervezők kollekcióiból, hiszen ilyenkor mindenki szeret csinos, új ruhában megjelenni és hajlandóak vagyunk többet költeni rá, mint egy átlagos ruhára. Átnéztem tehát a magyar tervezők idei tavaszi/nyári kollekcióit és kiválasztottam a nekem leginkább tetszőket, hátha nektek is ötletet ad, mit viseljetek.

Alkattól, stílustól és pénztárcától függően szerintem mindenki talál magának megfelelőt. Az alábbi ruhák kiválasztásánál fontos szempont volt, és nektek is ajánlom három alapszabály betartását:

1. A hófehér színt hagyjuk meg a menyasszonynak. Ha a világos színeket kedveled válassz inkább bézst vagy halvány mályvát.

2. Kerüld a tetőtől talpig fekete szettet. Ez a sötét szín egyszerűen nem illik egy ilyen örömteli naphoz.

3. Légy csinos, de azért a főszerep maradjon a menyasszonyé.







A USE idei tavaszi/nyári kollekciója annyira tetszett, hogy alig tudtam választani. Ezek a ruhák remek befektetések, nem csak esküvőre.



Bónusztipp: Katalin és Vilmos esküvője óta tudjuk: nincs tökéletes esküvői outfit kalap nélkül. Én személy szerint nagyon szeretem és mindig csodálom az angol (és persze a többi) királyi család kalapjait.

Bara Marianne kreációi csodásak egy ilyen alkalomra.











1 megjegyzés:

  1. Hát, aki a USE ruhák, vagy akár csak a kalapok közül választ, az jó eséllyel leöltözi a menyasszonyt, főleg a Mo-on dívó szalon kínálat népszerűségét ismerve...

    VálaszTörlés

Link Within

Related Posts with Thumbnails