2012. március 31., szombat

Pozitív csalódás: Victoria Beckham

Emlékeztek még a Chokito szlogenjére: Ne ítélj elsőre. Ronda és finom.

Nos igen, ez a ne ítélj elsőre dolog nálam tökéletesen illik Victoria Beckham-re. Nem abban az értelemben, hogy ronda (bár tény ami tény a zörgő csont és a túlplasztikázott test nem épp a szépségideálom, de ez egy másik poszt témája lenne...)

Valahogy - és azt hiszem ezzel nem vagyok egyedül - mindig kétkedve és extrán kritikusan nézem a különböző színésznők, énekesnők és celebek divattervezővé avanzsálását, mert azt gondolom nem fair felhasználni csak a hírnevet azokkal szemben, akik évek kemény munkájával sajátítják el ezt a gyönyörű de kemény szakmát. Bár a Victoria Beckham márka 2008-ban debütált, eddig mégsem fordítottam különösebb figyelmet rá, épp a fent említett okok miatt. Aztán szezonok jöttek, szezonok mentek és egyre több nekem tetsző darabnál láttam a Victoria Beckham nevet. Ugyan nem tudom, a konkrét munkában és tervezésben mennyire vesz részt az Ex-Posh-Spice, de el kell ismerni, jó kis márkát rakott össze. Első ránézésre talán nincs benne semmi "hűha" egyszerűen szépen kidolgozott, elegáns, hordható és pont ettől működik. Klasszikus, nőies, letisztult vonalvezetés; igazi elegáns örök darabok.

A 2012-es tavaszi/ nyári szezonban új vonallal bővült a márka Victoria by Victoria Beckham néven, amely színesebb, játékosabb darabjaival inkább a fiatalabb korosztálynak szól. (Őszintén szólva, nekem az "eredeti" jobban tetszik) Illetve farmert is vásárolhatunk Victoriától. Ami nálam azonban igazán meghozta az áttörést, azok a táskák. Gyönyörű, időtálló darabok. Azt hiszem, az már kiderült, hogy eléggé táskamániás vagyok, mert egy igazán szép táskával még a legegyszerűbb farmer-póló összeállításból is többet lehet kihozni, így én például szívesebben áldozok több pénzt táskára, hisz sokkal jobban kihasználható és kombinálható, mint bármelyik ruhadarab.

Ezennel megkövetem Mrs Beckham-et, átment a vizsgán.

2012 tavasz/ nyár


2012 ősz/tél


És a táskák...


Képek: www.style.com, www.net-a-porter.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails