2012. február 17., péntek

Antoni&Alison a London Fashion Wek-en - ÉLŐBEN:)

Ma reggel 9 órakor kezdetét vette a London Fashion Week a Somerset House-ban, és ami ezt számomra igazán különlegessé tette az az volt, hogy ezúttal élőben, a helyszínen nézhettem meg a nyitó showt.

(előre is elnézést a telefonnal, rohamtempóben készített képekért)


Nem sokkal 9 előtt érkeztem, mindenhol fotósok, újságírók és fashionisták álltak-ültek-beszélgettek. A show helyszínéül szolgáló sátor előtt már kígyózó sor állt és kb. 2méterenként figyelmeztettek, hogy készítsük elő a meghívókat.


Végre elkezdték beengedi az embereket és lassan mindenki elfoglalta a meghívója szerinti helyét. (Őszintén megmondom, számítottam valami kis apró meglepire, ami majd a padon fogad, nem volt, még a "front row"-ban sem)

Elsőként tehát Antoni&Alison mutatta be a 2012-2013 őszi/téli szezonra tervezett kollekcióját. A páros 1982-ben találkozott a Central Saint Martinban és azóta együtt dolgoznak.



(Az erős megvilágítás miatt az én képeimen minden látszik, csak a ruha nem, ezt inkább a profikra bíztam. Remélem azért a hangulatot sikerül némileg átadni.)

A tervezők a kollekció megalkotásakor az egyszerű szabásvonalat részesítették előnyben, ezt viszont ellensúlyozták a precízen kidolgozott nyomott minták. A képeket elnézve úgy tűnhet különböző anyagok és rétegek vannak keverve, de nem! Ez mind-mind nyomott minta az egyszerű selyemruhán, ami még a gyűrődéseket, árnyékokat is ábrázolja. Hihetetlen! Külön megjegyezném, hogy nagyon tetszettek a rövid hajú modellek - bár ez lehet az én elfogult "sorstárs" véleményem:)


A teljes kollekcióért katt IDE.

Az extrém hangos (inkább zajnak nevezhető) zenétől eltekintve tetszett a show, még akkor is, ha nem ez volt/lesz a divathét csúcspontja. Nagy élmény volt élőben ott lenni, látni, érezni az egész hangulatát. E fölött érzett euforikus állapotomban még afölött is szemet hunyok, hogy egy kicsit hiányoltam a ruhák télies jellegét. Lehet ez csak az én heppem vagy kontinentális énem földhözragadtsága, vagy csak még nem vagyok elég londoni, aki -5 fokban is balerinában és kiskabátban (vagy anélkül) mászkál.

A show után rohantam dolgozni, így street style fotókra nemigen volt időm, de a hátralévő öt napban még visszatérek hiánypótlásért:)
Ha máskor nem a következő show alkalmával, ahová meghívót kaptam: Aminaka Wilmont bemutatóján.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails