2012. január 3., kedd

Új "It-Bag" Lanvin-től?

Talán már nem újdonság, táskamániás vagyok, így nem mehetek el szó nélkül Lanvin legújabb darabjai mellett.

Az elmúlt évek divatját gyakran határozta meg egy-egy "It-Bag". Reneszánszát élte a Chanel 2.55, a Kelly, a Birkin vagy az Alma - és persze ezek olcsó utánzatai (bár némelyikre még az utánzat is túl jó szó)




Ahogy visszapörgettem magamban az utóbbi kollekciókat, nem emlékeztem, hogy lenne Lanvin-nek valami elképesztően ikonikus darabja, mint a fent említettek vagy a "fiatalok" közül például Proenza Schoulertől a PS1.

Az alábbi válltáskát mondjuk sokszor, sok helyen láttam (sajnos nem a gardróbomban), de a lánc miatt ez is inkább Chanel-re hajaz.


Az "új klasszikusként" hirdetett kollekció sokkal modernebb és sportosabb vonalat képvisel, a neve is JL Bowling Bag.
Az anyaghasználat miatt valóban kifinomultabb, mint egy sima sporttáska, de azt nem tudom mennyire lesz ikon.
Számomra túl hosszúkás, már-már túl sportos. Nem hiszem, hogy ezt választanám az izzadt edzőcuccomnak több ezer euróért, de tény, hogy nem is én vagyok a célcsoport...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails