2011. július 13., szerda

Nyári beauty cuccok - 10es must have listám

Nyáron még az átlagosnál is többet váltogatom a táskáim és persze több helyre megyek, így összeállítottam egy listát a nélkülözhetetlen szépségápolási termékekről, hogy mindig kéznél legyen, ami kell.



A fenti termékeket mind magamon teszteltem, és - persze más a bőrünk, igényeink, stb - ezeket csak ajánlani tudom.

1. Zselés talpbetét: aki már bulizott át éjszakát magassarkúban, vagy rohangálós napja volt - persze tömegközlekedéssel - az tudja, milyen kínokat tud okozni az égő láb, mikor minden lépés szenvedés és legszívesebben letépnéd magadról a cipőt... nos erre kínálnak megoldást a különböző zselés talpbetétek. Én ezt a dm-es verziót próbáltam. Bevált: jól tapad a cipőhöz, könnyű felhelyezni és valóban puhább érzést biztosít.

2. Szempillaspirál: Nyáron elég kevés sminket használok, de a szemem mindenképp szeretem hangsúlyozni. Kiemelten fontos, hogy vízálló spirált használjunk, nem túl szexi az izzadtsággal együtt elkenődött fekete folt a szem körül... Én a L'Oreal Million Lashes spirálját szeretem.

3. Színtelen alapozó: Egyáltalán nem használok nyáron alapozót, annyira tömör és fülledt, emellett pedig az sem túl jó ha így érnek a napsugarak, nem tesz jót a bőrnek. Az Avon Magix színtelen alapozóját viszont kifejezettem kedvelem, könnyű textúrájú, nem képez maszkot az arcodon, mégis egyenletesebbé teszi a bőrt, ami miatt pedig kifejezetten ajánlom, az a 15 faktoros fényvédelem.

4. Testápoló olaj: Féltem, hogy túl tömény lesz, de nem így van. Könnyen beszívódik, kellemes az illata és valóban selymes fényt ad a bőrnek.

5. Frissítő lábspray: Citrusos spray, ami kicsit felélénkíti a fáradt lábat. Nyaraláskor,városnézés közben nagyon hasznos lehet.

6. Napozás utáni testápoló: Elengedhetetlen a naptej használata, de még ilyenkor is jól esik a bőrömnek a Vichy napozás utáni testápolója. Megnyugtat, ápol és az illata is tetszik.

7. Ajakbalzsam: Nyáron nagyon szeretem a különböző gyümölcsös ajakbalzsamokat, ez egy bogyós gyümölcsös a The Body Shop-tól.

8. Sminklemosó: Mint már említettem, nem tesz túl jót a bőrnek ha sminkben napozol, így fontos egy jó minőségű lemosó. Én a Cliniqe-et választottam, mindent leszed és ez a kisebb kiszerelés minden táskában elfér.

9. Színes körömlakk: Már többször említettem, mennyire imádom mostanában a korall színt, hát persze, hogy a körmömről sem hiányozhat. Szeretem az essence körömlakkokat. Jók a színek, jól fed, gyorsan szárad és nem mellesleg olcsó.

10. Anticellulit gél: Hogy miért fontos, gondolom nem kell taglalni, sokaknak ismerős probléma, ami nyáron még inkább előtérbe kerül. Sokfélét kipróbáltam már a narancsbőr elleni készítmények közül, így szkeptikus voltam, de a Yamuna terméke meggyőzött. Nem azt mondom,hogy csodaszer, de hatásos. Már egy használat után feszesebbnek éreztem a bőröm. Mivel paprikás féltem, hogy csípni fog, de nem így van, inkább valamiféle melegséget érzel. Viszont ne felejts el utána kezet mosni, mert ha esetleg az arcodhoz, szemedhez érsz, érezni fogod, hogy a paprika nem csak a nevében van!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails