2010. április 30., péntek

Magyar mentalitás és a divat

Ez itt nem a reklám helye, és eskü, közöm nincs a magazinhoz, de a májusi InStyle-ban nagyon jó cikket olvastam,ajánlom mindenki figyelmébe Lami Juli írását.
Egy kis ízelítő:
"Mi van, trágyázni mész? - hangzik a jópofának vélt kérdés,kár, hogy az apropója egy kockás Burberry gumicsizma, helyszíne pedig Budapest belvárosa. Az eset mindennapos: ha bármit felveszel, ami picit is eltér az úgynevezett normától, az emberek nézik, bámulják és szeretnek megjegyzést is tenni."
Sajnos tényleg ez a kis magyar valóság. Épp a minap hallottam 3 lány beszélgetését (akik mellesleg trendkövetőnek tartják magukat), ahogy másokat gúnyoltak. (és most finom voltam és nőies...) Miért van az, hogy annyira szeretjük mások dolgába beleütni az orrunk és felszínesen véleményt formálni? Szerintem különösen a divat, az öltözködés az, ami akkor jó,ha mindenki a saját nyelvére tudja fodítani. Én imádom,hogy hangulatomnak megfelelően minden nap más bőrbe bújhatok, ezzel is kifejezve személyiségem. Egyik nap romantikus,virágos muszlin ruha, másnap háremnadrág, megint másnap egyszerű pulcsi-farmer-tornacipő összeállítás... Miért kellene, hogy "egyenruhába" bújjunk? Mindenki, minden nap ugyanabba... Vegyük már észre, hogy ez mennyire unalmas, és, hogy egy-egy eltalált összeállítással még a napunkat is jobban indíthatjuk! Merjünk öltözködni és főleg merjünk kitűnni!
További részletek,sztorik és egy kis görbe tükör Lami Juli írásában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails