2012. március 7., szerda

Pink napfény

Csiripelték a madarak, hogy odahaza továbbra is tombol a tavasz. Sajnos Londonon úrrá lett a szürkeség. Talán ehhez a legnehezebb hozzászokni, főleg hogy eddig el voltam kényeztetve napfénnyel...

Próbáltam a csokis keksznél egészségesebb alternatívát találni, hogy némi boldogsághormonhoz jussak, innen a poszt témája. Igen, az élénk színek pozitív hatásáról és a color blockingról már hallottunk-láttunk sokat, most mégis kiemelném a pinket.
Régebben azt gondoltam oké a kislányoknak és a parishilton fanclub tagjainak, de nekem túl "barbie-s". Ha valaki tetőtől talpig ezt viseli még mindig ez a benyomásom, viszont egy-egy jól megválasztott ruhadarab vagy kiegészítő igazán lélekemelő hatással bír.
Kezdetnek ajánlanám az alábbi képek nézegetését és a körömlakkot. Nekem bejött;)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Link Within

Related Posts with Thumbnails