A street style oldalak egyre népszerűbbek, tény. A márkák keresik és használják a népszerű eszközöket, tény. Innen pedig már egyszerű a képlet: a márkák előszeretettel kampányolnak a street style bloggereken kersztül.
Így tett az Armani is, mikor felkérte a Face Hunter bloggerét, Yvan Rodic-ot, hogy működjön közre legújabb szemüveg kampányukban. Íme az eredmény:
Nincs mese, az emberek megunták, hogy agyonretusált Miss Tökélyeket nézegessenek. Inkább "lájolkák" az utcán fotózott félig turkált szetteket, mint a hiperdrága luxustermékeket. Ez mind szép és jó, hiszen tudjuk, a stílus nem megvásárolható. Azonban ezekben a kampányokban is törekedni kell az arany középútra, ellenkező esetben a márka és a blog is elveszti azt, aminek népszerűségűt köszönheti: a hitelességet.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése