2012. október 27., szombat

5 dolog, amiért mégis szerethetjük a hidegebb hónapokat # 1

Igen, a csapból is az folyik, hogy jajj itt az ősz, tél, hideg van, mit vegyek fel, megfagyok...

Szerintem azért meg lehet és meg is kell találni a hidegebb hónapokban is azt, amiért mégis szerethetjük őket. Én például imádom ezeket a csodás őszi színeket a természetben, ami pedig az öltözködést illeti, szintén jöhet egy kis változatosság: csizmák, kabátok, sapkák, kalapok, kesztyűk, rétegek, határ a fantáziád. Kifejezetten várom már, hogy ezeket a darabokat hordhassam az unalomig viselt saruk és lenge pólók után.

Most összegyűjtöttem néhány dolgot, ami felderíthet kicsit még az ilyen borús napokon is:


5 dolog, amiért mégis szerethetjük a hidegebb hónapokat # 1: pihe-puha, meleg pulcsik.

Nem csak nagymamáknak való és nem csak sportosan lehet hordani. Nincs is jobb érzés egy hideg napon, mint egy igazán puha és meleg pulcsiba burkolózni. Az már csak hab a tortán, hogy egy kis stylinggal igazán csinossá varázsolhatod.

cardigan







Képek forrása:Pinterest








1 megjegyzés:

  1. húúú az a pöttyös kardigános kép de szép!
    Én is szeretem most a kötött cuccaimat felvenni,még újdonság így a hideg szezon elején.

    VálaszTörlés

Link Within

Related Posts with Thumbnails