2012. szeptember 3., hétfő

Újrabútor

Töretlenül hódít és én töretlenül szeretem ezeket a kreatív, környezettudatos és gyönyörű bútorokat, melyek közönséges raklapból készültek. Persze fontos a szakszerű lekezelés mielőtt a lakás ékévé válnak, de ezután határt csak a képzeletünk szabhat.

Nagyon tetszett, mikor megláttam, hogy az Ourstyle Pop-Up üzleteket is raklap bútorokkal rendezték be, illetve a KOMOD-os lányok showroomját is ezek díszítik.

Ourstyle Pop-Up Store
Forrás: Ourstyle Facebook oldala

KOMOD showroom
Forrás: KOMOD Facebook oldala

Önmagában egy natúr raklappal minimalista és modern, kicsit ipari hatást érhetünk el, én jobban szeretem egy kis vagány romantikával fűszerezni. (hm, azt hiszem ezt a két szót együtt még nem használtam, de talán ez fejezi ki legjobban a stílusom)






Persze nincs új a nap alatt... Az Álom Luxuskivitelben című klasszikusban Holly Golightly bohókás lakásának nappalijában is egy natúr fadoboz szolgál dohányzóasztalnak. (Ó és az a kádból eszkábált kanapé... Haladók kipróbálhatják. Bár azt hiszem nem lenne szívem szétvágni egy olyan igazi lábas kádat.)



Képek forrása: Pinterest








3 megjegyzés:

  1. With some imagination ... any junk can be a great opportunity. Much more original than Ikea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. That's true. We only have to think a little bit out of the box and use our creativity;)

      Törlés
  2. ez a raklapos cucc nagyon bejön:D egyszer,mintha az Ötletházban is láttam volna.. kár,hogy az a műsor megszűnt:( Unokanővérem is szerepelt benne,3adásban. Bemutatták az ő Andrássy úti házukat. Ő lakberendező, a férje pedig építész..
    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    VálaszTörlés

Link Within

Related Posts with Thumbnails