2010. december 4., szombat

Kedvenc téli kiegészítők 1.

Már tavaly is kacérkodtam a gondolattal, hogy beszerzek egy hosszú, könyékig érő bőrkesztyűt, aztán valahogy mégsem...
Idén ősszel, akkor lettem menthetetlen, mikor megláttam a Louis Vuitton őszi kampányát. Imádtam az egészet, nagy kedvencem az ötvenes éveket idéző stílus, és hát itt is a kesztyűk...




... láthatón más dizájnerek is észrevették a kesztyűben kínálkozó lehetőséget. Hiszen amellett, hogy télen igen hasznos (nemcsak a hideg miatt, de a BKV-n is nagyobb kedvvel kapaszkodom...) hihetetlen eleganciát képes kölcsönözni szinte bármely outfitnek.





Sajnos még nem találtam meg az igazit :( Amiket eddig láttam az nem túl hosszú, nem túl bőr, ellenben ezekhez képest drága, úgyhogy a vadászat folytatódik.
Az alábbiakból azért tudnék választani:

1 megjegyzés:

Link Within

Related Posts with Thumbnails